środa, 12 września 2012

Futerały na okulary

Witam!

Nazywam się Grażyna. Na blogu tym będę zamieszczała przeróżną biżuterię oraz dekoracje do domu. Tworzenie pięknych rzeczy jest moją pasją, która pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości, a w tym zakątku internetu będę mogła podzielić się owocami mojego hobby z innymi.

Jeśli znajdziesz tu coś, co Cię zainteresuje - nie krępuj się, napisz do mnie! Mogę wykonywać też projekty na zlecenie.
Wszystkie przedmioty to projekty autorskie - wzory są niepowtarzalne, zatem zamawiając u mnie, zyskasz coś oryginalnego i pięknego!

Na pierwszy ogień idą futerały - wszystkie zaprezentowane tutaj zrobiłam z filcu. Wykorzystałam też różnego rodzaju koraliki, cekiny i wstążki.

Futerał nr 1

Wymiary: 18 x 9 centymetrów.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony koralikami i wstążką. Zapięcie na zatrzask.


Futerał nr 2


Wymiary: 18 x 9 centymetrów.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony koralikami i złotą nitką. Zapięcie na koralik.



Futerał nr 3


Wymiary: 18 x 9 centymetrów.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony koralikami. Zapięcie na zatrzask.



Futerał nr 4


Wymiary: 18 x 9 centymetrów.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony koralikami i szyfonem. Zapięcie na koralik.





Futerał nr 5


Wymiary: 18 x 9 centymetrów. Zapięcie na zatrzask.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony opalizującymi koralikami i czarną koronką.


Futerał nr 6


Wymiary: 18 x 9 centymetrów. Zapięcie na zatrzask.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony koralikami i koronkowymi kwiatami zrobionymi na szydełku.



Futerał nr 7


Wymiary: 18 x 9 centymetrów. Zapięcie na zatrzask.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony wstążką.


Futerał nr 8


Wymiary: 18 x 9 centymetrów. Zapięcie na koralik.
Wykonany z filcu, szyty ręcznie, ozdobiony koralikami.



Futerały w cenie od 25 do 30 zł (w zależności od wzoru i wykorzystanych materiałów).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz